Генеральний франчайзинговий договір
(Мастер франчайзинговий договір)
Master Franchise Agreement
Франчайзинговий договір, за яким одна сторона (франчайзер) надає іншій стороні (генеральному франчайзі) виключне право на певній території як самостійно відкривати франчайзингові точки, так і надавати право експлуатації франшизи з подальшим відкриттям франчайзингових точок третім особам (субфранчайзі). Генеральному франчайзі надано право укладати не тільки прямі франчайзингові договори, але і договори з територіального розвитку. Тобто на генерального франчайзі, фактично, покладено функції франчайзера з просування його товарів та послуг на його території.
Цират А. В., Кривонос Е. А. Франчайзинг от А до Я: Терминологический словарь. – Киев: Ассоциация франчайзинга, 2004. – 60 с.
Ви вже чули, що багато світових лідерів франчайзингу та закордонних франшиз планують свій розвиток в нових для них країнах за умовами мастер-франшиз.
В Україні вже непоодинокі приклади такої співпраці.
І до нас надходять нові та нові звернення про таку взаємодію.
«Мені приємно вести перемовини з майбутніми мастер-франчайзі – вони впевнені у власних силах та готові доєднатися до міжнародної команди. Це яскрава риса глобалізованого світу,» – ділиться зі своїми думками Андрій Кривонос, голова директорату Асоціації франчайзингу
Якщо ви готові придбати права на ведення бізнесу разом з новим брендом та нести відповідальність за його розвиток в Україні, то цей розділ саме для вас.
Успіхів у вашому бізнесі!