Добровільна реєстрація франчайзингових договорів Асоціацією франчайзингу є однією з ініціатив організації для підтримки розвитку франчайзингу в Україні та забезпечення захисту інтересів учасників ринку.
Процес добровільної реєстрації франчайзингових договорів передбачає два способи:
- надання Асоціації франчайзингу копій першої (вихідні дані) та останньої (срок дії та підписанти) сторінок договорів про франчайзинг між франчайзером та франчайзі, а також відповідних документів про передані об’єкти інтелектуальної власності. У документах має бути вказано повну інформацію про франчайзера, франчайзі;
- підписання договору франчайзингу в сервісі eUgoda https://eugoda.com
Після отримання інформації про підписання угоди Асоціація франчайзингу проводить формальну перевірку реквізитів підписантів та основних параметрів (строки угоди, інтелектуальна власність, її строки реєстрації та кілька інших). Після успішної перевірки документи реєструються у спеціальному реєстрі, який є закритим та доступним тільки для директорату Асоціації франчайзингу і члена Асоціації, якій вніс інформацію про свої угоди.
Під добровільну реєстрацію франчайзингових договорів можуть підпадати як внутрішні угоди, так і міжнародні.
Добровільна реєстрація франчайзингових договорів має кілька переваг для учасників ринку. По-перше, це забезпечує більшу відкритість та прозорість взаємовідносин між франчайзером та франчайзі, що допомагає уникнути можливих конфліктів та ризиків. По-друге, це сприяє підвищенню рівня довіри до франчайзера з боку потенційних франчайзі та сприяє залученню нових партнерів. А також:
- пріоритетне включення до Національного реєстру франшиз
- першочерговий розгляд справ в Третейському франчайзинговому суді
- додаткові бали в Премії “Франшиза року” та Рейтингу франшиз
- умова проведення Сертифікацї франшизи
Повідомляйте директорат про ваше бажання вести публічну франчайзингову діяльність