Видавничий центр Асоціації франчайзингу є ключовим інструментом для поширення знань та інформації про франчайзинг. Його головною метою є створення та розповсюдження видань, що містять цінну інформацію для франчайзерів, франчайзі, а також всіх зацікавлених осіб.

Основні напрямки роботи Видавничого центру Асоціації франчайзингу:

  • Видання книг та підручників з франчайзингу – Видавничий центр Асоціації франчайзингу України видавав книги та методичні посібники з франчайзингу, що містять актуальну та цінну інформацію для франчайзерів та франчайзі.
  • Видання журналу “МОРС – Метод оптимального развития сетей” – Видавничий центр Асоціації франчайзингу також видавав щомісячний журнал, де члени Асоціації можуть ділитися своїм досвідом та новинами з галузі франчайзингу.
  • Видання досліджень та звітів – Видавничий центр Асоціації франчайзингу України може видавати дослідження та звіти з галузі франчайзингу, що містять актуальну інформацію про ринок франчайзингу та його розвиток.
  • Веб-сайт – Видавничий центр Асоціації франчайзингу України також забезпечує створення та розповсюдження електронних видань з франчайзингу, які можуть бути доступні для завантаження з веб-сайту Асоціації.
  • Організація електроної розсилки – зайди на https://groups.google.com/g/businessnews_00 та підпишись на нашу розсилку.

Від Fran Team

www.franchising.org.ua Вже більше 20 років основною метою діяльності Асоціації є всебічне сприяння розвитку франчайзингу в Україні, а також представлення та захист інтересів роботодавців у галузі франчайзингу у економічній, соціально-трудовій та інших сферах, у тому числі в їх відносинах з іншими сторонами цивільного партнерства. Відсвяткувавши своє двадцятиріччя, Асоціація продовжує впроваджувати нові продукти та сервіси: – повноцінно працює третейське урегулювання спорів, – ведеться робота над створення Фонду фінансування франчайзингу, – до реєстрації готується законопроект «Про франшизу», – учасники Асоціації залучаються до експертно-галузевих комітетів, метою роботи яких додаткове регулювання специфічних потреб франчайзерів. Цей рік буде присвячений першим крокам в реалізації Доктрини «Франчайзинг 2030». Долучайтесь!

Залишити відповідь

many languages